1 Ekim 2008 Çarşamba

SEVDAM KALBİMDE DURSUN !


Gönül almış avuçlarına duygularını, bakar aşkından arta kalan hatıralara...Ve aklının ona söledikleri kulaklarında çınlamakta. (akıl )-"Yapma...Bu sevda değil, körü körüne aldanış, acıtır içini, yaralar seni.Düşme peşine, kapa gözlerini görme onu,Tıka kulaklarını işitme sesini ,durdur zamanı akmasın ona.Yine avucunda kırıklıklarınla dayanıcaksın kapıma ey akıl bana bi akıl nasıl unuturum, sızımı nasıl dindiririm söyle bana" (gönül)-" Geldim. Sevdamsın dedim peşinden geldim.Sense beni bi uçurumun kıyısına getirdin getire getire...Oysa ben senden sonsuz gökyüzü, sonsuz denizler bekledim.O da olmadı tatlı bir çift söz bekledim.Dünyama güneş bekledim.Sense bir ömür sürecek karanlıkları indirdin.El insaff bari bir ay beklerdim.Küçük bir umut, zifiri karanlıkta bir ışık...Ama yokkk tek bir ümit bile vermedin. Sevdim. Kusurlarını, eksikliklerini görmeden, Aklımı dinlemeden yüreğimin atışlarıyla sağır olurcasına sevdim.Senle uyandım sabahlara, Senin hayalinle daldım en derin uykulara.O kadar derin bir uykuyduki bu senin hayatımdan çıkıp gittiğini bile farkedemedim.Bi sabah uyandım.Düş bitti... Sensizliğe merhaba.Ayrılığın bahanesi hazırdı sende...Bense uyandığım boşlukta sevdamın peşinde.Sen gittin...Biliyordumda bilmek istemiyordum belkide...Aklım hep söyledi gitmeeeeeee gitmeeeeee bu sevdanın peşinden gitmeeee. Duymadım... Ey akıl geldim kapına nasıl unuturum, sızımı nasıl dindiririm söyle bana...Onsuz zamanda nasıl yol alırım.Onu nasıl unuturum yada onsuzluğa nasıl alışırım.Bi çare (akıl) -Dedim sana " kapılma ona ,yapma. (gönül)-" Sus yeter artık söyleme biliyorum hep haklıydın hep haklısın.Dinlemedim seni .Düştüm sevdamın peşine... Ve ben yine yenildim sana... Ama bu son aldanışım, bu son sevdam, sana sözz BU SON YENİLİŞİM SANA (akıl)- İyi dinle o zaman söyleyeyim sana onsuzluğa nasıl alışıcan; Onu her aramak istediğinde sana söylediklerini hatırla; bırakıp giderken söylediklerini... Evet için acıyacak belki ama onu aramaktan vazgececeksin. Onu her görmek istediğinde enson gördüğün zamanı getir aklına...Yanında bir afeti devran, Biten aşkı kimin umrunda Evet belki biraz canın acıyacak ama inan onu görmek istemiceksin Ve şimdi bırak kendini zamana, sarsın gönlünün kırıklarını, alsın acını... (gönül)- Tamam dediğin gibi olsun ama söyle zamana sevdammm hep kalbimde dursun... ZeYNeP....28.03.08

2 yorum:

güLgüzeLi dedi ki...

cano böyle olunca akıl bi köşeye çekiliyo gönül daha baskın oluyoo :( Allah aklımızı gönlümüse bekçi kılsın çok güsel anlatmışsın bu olayı saolasınn yüreğine sağlık :)

masal bitti dedi ki...

yada hakkımızda hayırlı olucak kişileri kalbimize düşürsün !