17 Ekim 2008 Cuma

Doğum GünüN


Bugün...Bambaşka bir gün... 365 günün benim için en anlamlı günü...Doğum Günün. Dünden beri bugünü düşünüyorum.
Acaba ne yapıyorsun? Kimler var yanında...Gülümseyişlerin artık kimin hayatında. Hayatının bu kadar uzağında kalmak yakıyor canımı.Bensiz bir hayat sürmen... Bensizliği kabullenebilmen... Yokluğumu hissediyormusun acaba? Özlüyormusun beni.Olsa yanımda bana ne sunardı diye merak ediyormusun?
Şimdi sen hayatındaki bir dünya insanla yeni resimler çektireceksin albümüne eklemek için. Bense yine senle dolu albümlere bakıp,artık hayatımda olmayan birinin doğum gününü kutlayacağım.İyiki doğdun, İyiki varsın. Benden uzakta bensiz bir hayatta gönlüne düşenleri hayat yaşamında bıraksın. Almasın senden hiç bir anlamını , çalmasın hayatının anlamlarını...
İyiki doğdun...Sen mumlarını üflerken neler dilicen, kimlerle olucan bilmiyorum.Ama ben uzaklarda bir yerlerde bir albüm dolusu senle, uzaklara teslim ettiğim birinin varlığı için yeniden hayata teşekkür edicem.

Hiç yorum yok: