2 Ekim 2008 Perşembe

_KORKU_


Artık seni görebilme umudu yalnızca albümlerde saklı kalıcak.Olmayacaksın bu şehrin sokaklarında...Seni görebilme umudum olmayacak köşe başlarında.Aynalara bakmadan çıkıcam çogu kez, saçıma başıma aldırmadan.Mühim değil kalabalıkta sana benzeyen sülıetler.Biliyorum, hiçbiri sen değil. Sen bu şehrin kapısını çekip ardına bile bakmadan yol alıcaksın. Geride bıraktıklarını bilmeden. Sevdamı bilmedin, sevdamı görmedin. Oysa birkez bakman yeterdi gözlerimin karanlığına.Olmadı, gönlümün bana anlattıklarını sana hiç anlatamadım.Şimdi ayrılık taze...Dumanı üstünde.Daha kaç zaman oldu ki bu şehrin kapısını kapayalı,beni ardında bırakalı. Mesela gözümü kapasam beliriverir yüzün karşımda, yada şen kahkahan kulaklarımda... Biliyorum artık hepsi benim kum saatim.Çevirip, çevirip yeniden izlicem, düşünücem... Aynı kumlarla koca bir ömrü geçiricem.Albümleri açıcam zamanı koklıcam. Ve en çok bir sabah uyandığımda yüzünü unutmaktan korkucam !

02.10.08

Hiç yorum yok: