6 Ekim 2008 Pazartesi

GiDeNe...


Gidiyorsun, git. Bende yaralarımı zamana bırakacağım.Biliyorum ardından çok ağlıyacağım! Ama ya sonra...Eminim sana küfürler yağdıracağım.Buda geçicek, sonra pişman olup kendimi suçlayacağım. Öyle ya illaki suçu birisine yüklemeli bu yürek.Durup dururken bitermiydi...
Sevmiyordu beni sevse gitmezdi dicem bi süre, yada yapamadıklarıma yanıcam.Yaşananlar bi kenarda durucak zamanı geldiğinde canımı yakmak için.İlk başlarda hep yaşanamayanlara yanıcam. Bitmesine yanıcam, gitmene yanıcam , kılıflar uydurucam bazen senı bazen kendımı haklı cıkarıcam.Sabah olucak, Gece çökecek.Ama ben bi süre yalnız gecenın farkına varıcam.Sigaralar yakıcam gidenın ardından, belki gene yorganı başıma çeker yatarım bi süre, uyku kaçışlarım olur, kendim bile görmem gözyaşlarımı...Acım geçmez sanıcam, Bu acıyla ölücem galiba...Şehri terk edicem belkide, öyle ya sen gittin ben niye kalayım.Ama bu kaçış bindiğim otobüsün camında yüzümü görene dek sürecek en fazla...Bakıcam yansıyan yabancıya, kendim kendimi tanımıyacam bi süre.Dahası hiç kimseyi...Peki ya sonra ?
Yaralarımı sarmayı öğrenicem, sevgilerin tükenebileceğini öğreneceğim gibi...Gitmeleri kabullenmeyi öğrenicem. Ve kimbilir belkide senı yalnızca hüzünlü bir şarkıda hatırlıyacağım.

" Bu gecede ağlıyorum.Hemde hiç istemeden... Akıyor gidiyor içimden ya gözyaşım yada sen"



( Not :Son ıkı dıze Ali Güven şarkısıdır :)

1 yorum:

güLgüzeLi dedi ki...

cano çoq ama çoq güsel olmuş desem bile anlatamam sana ne kadar güsel olduğunu , öyle yazmışsın kii sanki yeniden yaşadım o anları okurken :(:(:( saolasın cnm :(:(:(