3 Ekim 2008 Cuma

...kıyı


Bu sabah yine birilerinin yaşamına sığınıcam.Emanet mutluluklar için...Kendime sunulan yaşamın kıyısına vurucam belki. Hangi dalga alır beni yaşamın ortasına, kim kabullenır kendini kabullenememiş bir yüreği! Kendi kıyılarımdan yine sana vurucam, yine sana sığınıcam.Ama duvarlarını aşamıcam, ben hep o duvarın ardında kalıcam ! Biliyorum ve bilmek çok acı...
Aynalara bakıpta bir yabancıyla karşılaşmak, tüm gölgeler aynıyken yerde, Neden farklıdır bedenlerın ağırlığı yada yürek yükü taşınmaz kılırmı bedeni.
Sorgulamak için yanlış yerindeyim yaşamın.Kıyıdan herşey çok küçük, çok ufak. Sana sığınmaya cesaretim yok artık.Duvarlarına çarpmaktan, duvarlarını aşamamaktan yoruldum. Ben yıne senın ıcın kumlara yazılar yazıcam.Biliyorum bir dalga silecek yine ama ben inatla yazıcam.
Bana sunulan hayatı senın için yaşamaktan yoruldum artık, ya çek git kıyılarımdan yada beni de yaşamına al yaşamımın kıyısından!

2 yorum:

güLgüzeLi dedi ki...

...Bana sunulan hayatı senın için yaşamaktan yoruldum artık, ya çek git kıyılarımdan yada beni de yaşamına al yaşamımın kıyısından!

cano naptın sen beni anlatmışsın ya burda :) ben karar verdim en hayırlısı kendi kıyına çekilmek Rabbim yar ve yardımcımız olsun :)

masalbitti dedi ki...

Bazen en güzelidir kendi kıyına çekilmek...En azından dalgalar senı kıyıya atmadan çekilmek !