8 Ekim 2008 Çarşamba

BiZi KaYBeTTiMM...

Bu sabah ben olarak kalktım uzunca bi sürenin ardından.Bizi dünde bıraktım.Uğurladım tüm gece , gözyaşlarım sel gibi.Meğer ne çok dolmuş içim seninle.Yüreğimde bi çukur,bir kuyu... Ansızın eşyaları kapı önüne konmuş bir ev gibi.Odalarım ıssız,sessiz,yalnız.
Gecenin karanlığına karıştın,ardından baktım,baktım.Yalnız kaldım.Ben kaldım. Eksildim,Azaldım.
Biliyorum yerini başkaları alacak,yerimi başkaları alacak.Bilmek kötü...Kabullenmek daha da kötü. Ama biliyorum ki unutamayacaksın beni.Gök gürlediğinde korkardı diyeceksin,ürkerdi.Karanlık çöktüğünde geceydi diyeceksin, ayrıldık geceydi...Bana benzeyen sülietler hatırlatıcak beni sana, tıpkı bana senı hatırlatacağı gibi.Zaman bizle oyun oynucak,aklımızla...Bazen aklına ben geliceğim yanında başka biri,Bazen aklıma sen geliceksin yanımda başka biri...Bu böyle gitmeyecek, canımız acıyacak, içimiz kavrulacak ama hiçbirşey ayrılığa çare olmayacak.
Ben dün gece seni kaybettim, bizi kaybettim.Ben kaldım sadece ben...Biliyorum yeni bir sen daha getirecek zaman, biz olmak için.Ama biliyor yüreğim hiçbiri SEN değil !!!

1 yorum:

güLgüzeLi dedi ki...

cano :(:(:( müslüm baba ne demiş bak:

Umrumda değil yaşamak ölmek
Canımdan geçerim senden vazgeçmem
Umrumda değil yaşamak ölmek
Canımdan geçerim senden vazgeçmem
Bu aşkı bir anda silmek
Canımdan geçerim senden vazgeçmem

Dünya tersine dönse vazgeçmem
Gökteki güneş sönse vazgeçmem
Sensizlik inan ki ölümden beter
Canımdan geçerim senden vazgeçmem
Senden vazgeçmem ölsem vazgeçmem

Artık bundan sonra sensiz olamam
Kendime başka bir dünya kuramam
Artık bundan sonra sensiz olamam
Kendime başka bir dünya kuramam
Mümkün değil benim sensiz yaşamam
Canımdan geçerim senden vazgeçmem

:(:(:( bu hallerde birini düşünebiliyo musun :(:( yüreğine sağlık canoo o kadar içten yazmışsın kii ...