29 Aralık 2009 Salı

Seni Alsam yanıma diyorum, terketsem kendimi.Bu o kadar kolay ki...Neden olmayacağını bile bile ,yapamayacağımı bile bile gurura itaat edip seni terketmem gerekli sevgili ?Zerrem inanmıyor seni ardımda bırakabileceğime, yaptıklarının açıklamasını yine yaptı yüreğim beynime.Beynim"Suçlu " dedi, aklım "asla"...Benim de hatam vardır elbet, bir şans daha verelim ona...Tüm jokerlerini kullanmışsın meğer bu oyunda sevgili.Sona gelindi.Artık kalbe şans vermeye yüzüm yok, Aklı atamam ya bu bedenden,öyleyse bir kez de onu dinlemeli.Beynim de "son" a dair sahneler gezinmekte, hep üzgünsün, hep...Kaybettin ya sevdiğini, yada kalp yine avutuyor kendini..."Sevse yaparmıydı bunca şeyi ?"Lanet olası aklın sorusuna bu kalp birkez de cevap verebilseydi, birkez de kalbi haklı çıkarabilseydin sevgili...Belki bu yollara hiç düşülmezdi.Olmadı, kalbinde 3.şahıs olabildim, bazen de bir çoğula dahil kişi...Giderken , şans dile bana sevgili...Kürkçü dükkanım olmasın, "biz"i oluşturamadığın yüreğin...Bana şans dile sevgili, Aklım haklı çıksın...

Hiç yorum yok: