18 Nisan 2009 Cumartesi

SENDEN , BENDEN VE BELKİDE BİZDEN...


Hayatın bana sunduğu en güzel fotograf karesisin belkide...Dile gelmeyenlere fotograflar tercümanlık etmekte! Zaman sabitlensin istiyorum gözlerinde...Ama gözlerin karanlık sokaklar sunuyor önüme! Ben o karanlıklarda tek başıma yürümek istemiyorum! Yanımda ol, yarımda ol...Tıkanıp kalmasın sözcükler genzimde! Dile gelsin "aşk"...Yola gelsin belkide...

Hayat başkalarını sunmasın bize...Yüreklerimiz tüketsin içindekileri! Kelimelerimiz ihanet etmesin yüreklerimize! Kokun kokuma karışsın, fotograflar yaşananlara şahitlik etsin artık, gizlenenlere değilde...

Hayatın bana sunduğu en güzel fotograf karesisin işte...Sana bakmak, sana doymak, senınle yollara koyulmak istiyorum! Yüreğin ses versin yüreğimdekilere! Sesimiz olsun, kelimelerimize ses olsun! "Sen"i kaldır aradan, bende "Ben"i...Biz olalım artık! "Onlar"ı hiç düşünmeden!

Hiç yorum yok: