12 Aralık 2008 Cuma

Seni Değil de Kendimi Kandırıyorum Aslında...


Özlediğimden değil aslında, ama bazen merak ediyorum seni...

Hangi şehirden bakıyorsun gökyüzüne.

Neler geçiriyorsun içinden.

Saçın sakalın uzadımı yada...

Hayat hangi yaşanmışlıkları bıraktı yüzünde.

Zamanın izleri nasıl durdu o yüzde?

Özlediğimden değil aslında, ama bazen merak ediyorum seni...

Nelere gülüyorsun, neler ağlatıyor seni.

Benim ağlamam için mesela halen Volkan Konağın şarkıları yeterli !

Gülmem için sebeb aramayı bırakalı çok oldu zaten :)

Bazen merak ediyorum seni...Özlediğimi sanma!

Nelere pişmansın, Keşkelerin varmı halen gönlünün kuytularında...

Mutlumusun hayatın sana sunduklarından,

Yada en çok neyi yitirdiğine yanıyorsun.

Bazen merak ediyorum seni ...Özlediğimi sanma.

Aradan onca gün ,onca ay, onca yıl geçti.

Halen seni düşünüpte yandığımı sanma.

Dedim ya seni özlediğimi sanma.

Ve Böyle diyorum diye sakın bana kızma!

Seni Değil de Kendimi Kandırıyorum Aslında...

Hiç yorum yok: