12 Aralık 2008 Cuma

MaSaL OlduK İkiMizDe....


Masal olduk ikimizde....Henüz saat 12 göstermemişti bile...Anlamadık ayrılığı, bilemedik zamanını.Aniden seni benim hayatımdan, beni senın hayatından aldı. Sana göre ben gittim sen kaldın. Bana göre sen yittin ,ben kaldım. Sen, ben derken bizi bitirdik. Alalacele bir ayrılıktan kalıntılar var, gözlerimden süzülmekte...

Masal olduk ikimizde... Kurtta, kuzuda biziz bu hikayede.Kendimiz kestik rapunzelin saçlarını, kendimiz giymedik sindirellanın ayakkabısını.Suçlu benim, birazda sen...Ya da içimizdeki gurur.

Masal olduk ikimizde... Cadılar yapmadı bunu, yada büyücüler...Ne yaşadıysak biz yaşadık, ne yaptıysak biz yaptık.Soluk borumuza geldi dayandı bu Masal, yutkunamadık.Yaş oldu bazen, bazen de sızı...

Masal olduk ikimizde...Yazık ki anlatılamadık.Hiç kimse bilmedi bu masalı, hiç kimse yaşamadı.

Masal olduk ikimizde yazık ki biz diye bir şey kalmadı !

Hiç yorum yok: