5 Mayıs 2009 Salı

DeNiZ :(


Denizin renginemi kokusuna mı kapıldık bilinmez, bilinmez ama kapıldığımız kesin...O koca yüreğinde yer açar bizede deyip, koynuna salındığımız kesin! Arsız dalgalarıyla yorarken ruhumuzu, yanımdaydın ya sen,güveniyordum,emindim aynı anda kıyıya vurucaktık senınle ben...Sonra sen kulaç atmaktan bezince, denizin her damlasının aynı olduğunu sezince vazgeçtin! Kolun kalkmaz oldu,dilin konuşmaz,ha gayret demez oldun mesela...Dalgalarla boğuşmaz yada...Vazgeçtin! Deniz kendinden emin, ukala...Taşımadı seni, koca yüreğinde yer açmadı sana! Dalgaları aldı senı yanımdan, zamanından erken vurdun kıyılara!Şimdi kıyının birinde, kumun üstünde yatıyorsun boylu boyunca...Ben yorulmadım ama, vazgeçmedim....Her damlası aynı olsada yüzücem, ruhumda yorgunluk damlalardan kalma! Biliyorum sonunda bende vurucam bir kıyıya! Ama kıyılar görücem, dalgalar...Gözlerimde , yüreğimde sonsuz bir mavi olucak benim...Vurduğum kıyıyı maviye boyuyacağım!

3 yorum:

Fatma FINDIK dedi ki...

Takılıp kaldığım yer adınadır.Yüreğimi yaralayan,bir ihanete daha kucak açıp,onu sarıp sarmalamak zorunda kalışımdadır.Yüreğime son ihtarı çektim.Yazılı bir bildirgeyle...Eğer bir kez daha yakarsan canımı,kör kuyulara atacağım seni haberin olsun diye...

Yüreğine sağlık canım..

masal bitti dedi ki...

bazen çürük dallara kanca atar yüreğimiz...Köklü sandığımız ağaçların gücü yetmez bizi taşımaya...Düştüğümüzde canımız acır ama, yanılgımızdandır aslında...
Kelimelerinin anlamı bende bir başka :) eksik olma abla

qüLqüzeLi dedi ki...

ya burda alkış simgesi yokmuu ???
ben ne diyeceğimi bilmiyorumm
canlarım yüreğinize sağlık
bende okuyom anca...